Heeft u een probleem? Contacteer ons op dit noodnummer: 0472 58 30 75

En dat mocht ik vandaag aan den lijve ondervinden…

Vanmiddag reed ik van de kantoren van Materné Verzekert huiswaarts voor een namiddag uitzonderlijk thuiswerk omwille van de Coronacrisis. Met dit stralende zonnetje durf ik daarvoor mijn Vespa PX wel eens gebruiken. Heerlijk met dit weertje. Beetje fris wel, maar dat zonnetje in combinatie met dat heerlijk pruttelende geluid, fantastisch!

Nog geen halve kilometer na vertrek trok ik mijn koppelingskabel over.  Gedaan met schakelen, dus ja … gedaan met rijden.   Als schadebeheerder bij Materné kom ik dagelijks in contact met klanten die met dergelijke problemen geconfronteerd worden en help hen graag uit de nood.  Ik ben me dan ook bewust dat het uiterst belangrijk is goed verzekerd te zijn!

Ik zette me veilig aan de kant en belde het bijstandsnummer op mijn groene kaart. Er werd me de optie aangeboden om mijn smartphone te gebruiken voor de melding van mijn technisch probleem.  Enkele klikken verder en met gebruik van de locatiefunctie van mijn smartphone werd de trein in gang gezet.  Ik werd gedurende de wachttijd op de hoogte gehouden van de komst van de takeldienst per sms.  Ik ontving zelfs een link waarmee ik kon volgen waar hij zich bevond.  Handig en vooral geruststellend.  Er werd voor mij gezorgd.  Dat was duidelijk.  Dan maar eventjes genieten van dat zonnetje en wachten op mijn redder in nood ….

Veel sneller dan verwacht stond mijn Vespa in de garage voor nazicht en logde ik thuis in op mijn laptop om jullie opnieuw van dienst te kunnen zijn.

Mijn tip … bespaar niet op je verzekeringswaarborgen. Materné Verzekert zoekt dit graag voor je uit want goed verzekeren hoeft niet duur te zijn 😉

Groetjes,

Bart Joris (Life Manager bij Materné Verzekert)

Overwin je levensberg met MaternéVerzekert!

Inzicht en overzicht in jouw persoonlijke situatie
Optimalisatie van jouw dossier gegarandeerd!


 

Open jouw Life Management Assessment
close-link